stora ideer på g..

Jag har funderat länge på design och har fått igång riktiga ideer som jag skall ev ge en prövning:) detta kan bli spännande! :D
 


Hoppbilder i mobilen

Hittade lite vilder i mobilen så kan ju lägga upp så ni får se:)



bläää

Åh jag vill bara bli bra i kroppen så jag kan få komma igång o rida :( Så tråkigt att missa Sissi träningen igår o all ridning överlag..  inte bara ridningen blir drabbad utaan hela min vardag då jag verkligen inte mår bra :/  har suttit barbacka två ggr på henne som ni sätt i tidigare inlägg men mår ju dåligt efter en kort stund. så skall testa imorn igen och troligen vårdcentralen besök igen...'


Herregud så gammalt ;)

Bjuder lite på oss själva! Kan ju inte alltid va perfekta ;D haha från 2008..
 
2008
 
Jaaa ni, pollen va inte katig på den tiden ^^ Maj 2008 till vänster hem kommna från vår första dressyrtävling.


Önskelista! Sparlista...

 
Först en kingsland tröja för 999:-
Sen ett par Animo ridbyxor som är gudomliga att ha på sig!! 2299:-
Ett par läckra Animo strumpor (behöver lite fler ridstrumpor) 199:-
Mountain horse skor (båda mina ridskor e trasiga och stövlarna..) 999:-
Schokemöhle tröja 349:-
Kingsland vinterjacka (kommer dock aldrig bli min..</3) 2999:-
 
MUMS!!!!!


Jaaaaaa!

Idag red jag en liten liten stund, mådde lite illa efter en stund när medicinen hade gurglat runt i magen.. Glömt nämna... Fick kraftig urinvägsinfektion i förrgår:( kan inte bli bättre, right? Så ibland kan mediciner va min bäste vänn;)



Detta år!

 
En bild från varje månad detta år, lilla hästen!
 
Oktober
 
September
 
Augusti
 
Juli
 
Juni
 
Maj
 
April
 
Mars
 
Februari
 
Januari


love

 
<3333


Vill hoppa min häääääst!:(



suck!

Vet inte vad jag skall blogga om:/ Just nu är jag inte änns i stallet pga min fot, Pavvo och mamma hjälper mig så jag bara kan tänka skolan och vila foten.. så  tänkte bjuda på bildvisningar då ist:P
!
 


Nytt stalltäcke

Sedär nu får naima ha sitt nya stalltäcke för hon får skav av fleecen på hela kroppen:/ hade velat klippa om henne först innan hon börja använda de nya men aja hon får svettas lite:p



Kg rider och jag hoppar upp efter en v!

Idag har kg travat över bommar och, OCH travat massor med rätt takt i lättridningen. Dock glömde han bort låg hand och trycka fram skänkeln, inte poppis hos naima att få en fot i virvel inklämmandes så naim tog några galoppsprång. Skapligt svättit men han satt kvar:) phhu!

Själv hoppa jag upp på naima efteråt och red barbacka o avslutade utan träns med så vi jobba med att flytta dig från tryck. Visst kan göra det med träns med men naima o ja red såhär ofta förr o rätt härligt att göra de igen efter så lång tid, ringrostig tyvärr bara;)



Gosegris!

Idag red elin naima och gick riktigt bra, tillomed elin var nöjd:) själv longera jag rastlösa sockan med avslut av lite mys med mig mamma och emelie medans vi kolla på elin:) mycket uppskattat men tror hon tycker hon är en knähund, kan inte riktigt hålla med;) haha

Sockan o jag har kommit fram till att matte måste köpa ny utrustning;) ljusbrunt! Hon var suuuuuper fin i naimas lädergrimma:D här får ni se...



Stallet kirrat

Ligger i soffan hos mamma och o kollar på x-factory. Skall hoppa i duschen snart o halv bada lite:)

Klarade mig själv i stallet i dag men foten Skriker nu i efterhand tyvärr.. Blev myspys både med sockis o naimis imorn ska troligen elin rida naima och jag skall longera sockan så hon får jogga lite:)



Liten svart/vit bildvisning!

Dessa bilder är från Juli i sommras! :)